Beter Voorbereid dan .... - Reisverslag uit Diessen, Nederland van Lex Plasmans - WaarBenJij.nu Beter Voorbereid dan .... - Reisverslag uit Diessen, Nederland van Lex Plasmans - WaarBenJij.nu

Beter Voorbereid dan ....

Door: flexstages

Blijf op de hoogte en volg Lex

07 Februari 2012 | Nederland, Diessen

Hallo mensen!
Het is weer eens zo ver, ik verruil binnen kort dit land weer voor ander land een buitenlandse stage.
Dit keer vertrek ik voor een half jaar, om stage te lopen met het Global Vision International(GVI) in de jungle van Ecuador. Ik heb er ontzettend zin in, maar ik moet nog even wachten want ik vlieg pas in april. Ik heb inmiddels een hoop vaccinaties/malaria keur achter de rug en heb een lijst mee gekregen van het GVI wat verstandig is om aan te schaffen.
Ook ben ik druk bezig met een visum en reisverzekering.
het is bijna allemaal rond vandaar dat ik ook nog even een reisverslagje post om te beginnen.
als alles rond is, is het alleen nog afwachten hier in dit koude kikkerlandje.
een ding weet ik wel dat ik de bittere kou niet zal gaan missen. ik zal jullie op de hoogte houden en tot het volgende verslag dan maar weer.

• 13 Februari 2012 - 10:42

Jeannette, Didam:

Ha die Lex,

Leuk om weer eens wat van je te horen.
    Alvast heel veel plezier gewenst daar in Ecuador. Bestond dit leuke beroep ook al toen ik er een moest kiezen?
    Zo ja, dan heb ik niet goed gekozen.
    Veel groeten, ook voor de rest van de familie.

Jeannette en Fer

• 13 Februari 2012 - 10:42

Jeannette, Didam:

Ha die Lex,

Leuk om weer eens wat van je te horen.
    Zo ja, dan heb ik niet goed gekozen.
    Veel groeten, ook voor de rest van de familie.

Jeannette en Fer