Eindelijk mag het dan gaan beginnen! - Reisverslag uit Diessen, Nederland van Lex Plasmans - WaarBenJij.nu Eindelijk mag het dan gaan beginnen! - Reisverslag uit Diessen, Nederland van Lex Plasmans - WaarBenJij.nu

Eindelijk mag het dan gaan beginnen!

Door: Lex Plasmans

Blijf op de hoogte en volg Lex

01 April 2012 | Nederland, Diessen

Hola, allemaal.
Eindelijk is het zo ver! Zoals jullie misschien al weten vlieg ik morgen naar Ecuador voor een half jaar. Hier over had ik jullie als het goed is al een eerder verslagje gestuurd. Dit is de laatste update voor dat ik vertrek. Ik heb inmiddels alles geregeld en heb mijn tas al helemaal ingepakt, het enigste wat ik nog moet doen is nog wat papierwerk printen en voorbereiden.
Ik moet er morgen vroeg uit (4 uur) en dan vertrek ik naar Brussel.
Daar neem ik een de vlucht van 8 uur naar Madrid, daar moet ik over stappen en vlieg ik naar Quito. Ik gok dat ik zo totaal 18 uur onder weg ben morgen. Gelukkig is het hotel al geregeld in Quito, moet er alleen wel zelf een taxi naar toe zien te regelen. Dat zou goed koper en net zo veilig zijn dan een pick-up geregeld door het hotel. Ik verblijf in het Hotel sur en deel een kamer met andere mensen die het zelfde programma doen als ik. In totaal ben ik waarschijnlijk 12 dollar per nacht kwijt en dat is inclusief internet/ontbijt.
Ik verblijf daar dan 5 nachtjes, moet dan mijn visum laten registreren maar daar vertel ik wel over als dat achter de rug is.
Ik heb er ontzettend zin in en de zenuwen komen langzaam op, want het is wel de eerste keer dat ik echt volledig alleen zo ver weg ga, maar ik weet wel dat het wel goed gaat komen.
Tot zo ver deze update en ik houd jullie wel weer op de hoogte eenmaal op de hoogte als ik gesettelde ben in Quito.

Saludos, Lex Plasmans

  • 01 April 2012 - 09:31

    Corrie Wilting:

    Veel succes in Quito en goede reis ernaar toe.

    Groetjes

    Oom Herman en Tante Corrie

  • 01 April 2012 - 18:10

    Monique Masius:

    Lex, het gaat helemaal goed komen. Heel veel plezier en ik kijk uit naar je verhalen. Groetjes, Monique

  • 01 April 2012 - 19:37

    Jeannette, Didam:

    Goede reis en veel plezier.
    We vinden het leuk om je verslagen weer te gaan lezen.
    Groeten, Fer en Jeannette

  • 01 April 2012 - 21:00

    Mientje & Nina:

    Hola Lex:

    Muchísima suerte y recuerda: poco a poco y mucho al final ;)! (Stapje voor stapje en uiteindelijk komt het helemaal goed!)

    Ga ervoor en vooral veel plezier, enjoy!!

    Besos y abrazos,

    Tía Mientje y prima Nina :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lex

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 40899

Voorgaande reizen:

02 April 2012 - 25 September 2012

Stage GVI Ecuador

03 Mei 2011 - 08 Juli 2011

Stage Evenstad Noorwegen

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: