Stage GVI Ecuador - Reisverslagen van Lex Plasmans - WaarBenJij.nu Stage GVI Ecuador - Reisverslagen van Lex Plasmans - WaarBenJij.nu

Stage GVI Ecuador

Hallo mijn naam is Lex Plasmans maar mijn vrienden noemen me Flex (zoals de naam van deze site al zegt). Ik doe de MBO opleiding Eco&Wildlife aan de Helicon van Velp. Tijdens mijn studie krijg ik een aantal mogelijkheden om stage te lopen en dit verslag gaat over een van die stages. dit is mijn 5e stage en de 2e stage in het buitenland. mijn 1e stage was Noorwegen in 2011, samen met Jeffrey Damen en Rogier Lenferink, deze is succesvol af gesloten. Maar dit keer vertrek ik naar Ecuador voor een avontuur van een half jaar.
het word heel spannend omdat ik dit keer helemaal alleen ga en het de eerste keer is dat ik zo ver vertrek. Maar ik heb er wel echt zin in om het roer eens goed te laten vieren. Ik zal jullie dit keer alleen niet zo goed op de hoogte kunnen houden zoals in Noorwegen, aangezien er in Ecuadoraanse jungle beperkte/geen elektriciteit en internet is. Maar ik probeer toch zo veel mogelijk iets van me te laten weten. Tot die tijd wens ik jullie allemaal veel lees plezier en maak je vooral geen zorgen over me, want jullie kenen me toch ik vermaak me daar wel.

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2012

week 4

01 Juni 2012

Week 3: Ready for the real job

14 Mei 2012

Week 7: weinig slapen & hard werken

07 Mei 2012

week 6: training week

04 Mei 2012

week 2 the jungle
Lex

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 40805

Voorgaande reizen:

02 April 2012 - 25 September 2012

Stage GVI Ecuador

03 Mei 2011 - 08 Juli 2011

Stage Evenstad Noorwegen

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: