Another day at the office - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lex Plasmans - WaarBenJij.nu Another day at the office - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Lex Plasmans - WaarBenJij.nu

Another day at the office

Door: Lex Plasmans

Blijf op de hoogte en volg Lex

04 April 2012 | Ecuador, Quito

Vandaag werd ik wonder boven wonder al om 6 uur wakker, dus heb ik me nog maar een lekker omgedraaid. Tegen half 8 ben ik er weer uit gegaan en te gaan ontbijten beneden.
Ik kreeg scrambeld eggs, toast met jam of boter, met een (slap) bakje kofie en een glas vruchten sap waarvan ik nog niet weet waarvan het geperst word. Daarna ben ik naarde bank om 10$ over te maken voor mijn visum, moes alleen nog ff wachten tot de bank open was. Na dat gedaan was moest ik naar het ministerie van imigratie en toerisme om mijn visum te laten registreren. Het adress wat ik gekregen was al weer veranderd, ze waren alweer verhuist. ze waren verhuist in de buurt van de bank waar ik eerst was, dus ben ik maar weer terug gegaan. Daareenmaal aangekomen moest ik in de rij staan voor de balie, zij verwezen me naar een computer waar ik een heleboel gegevens moest invullen. Het was wel allemaal in het spaans wat best lastig was, maar gelukkig kwam een andere kerel die vrij goed engels kon mij helpen. Daarna stuurde ze me te veld om dingen te kopieren, kopen en te printen aangezien dat niet daar kon. Ik moest een mapje hebben en kleuren kopien trekken van mijn paspoort en stempels. Na alles gekocht en gedaan te hebben ben ik weer terug gegaan en moest ik een nummertje trekken. Er stonden 62 mensen voor me dus ben ik iets gaan drinken en eten.
Daarna moest ik nog ongeveer zon 35 minuten wachten. Nu hoef ik alleen nog maar morgenmijn paspoort op te halen en heb ik een geristreed visum. Ook ben ik van plan om morgen mijn ecuadoriaanse id op te halen en dan ben ik eindelijk vrij van mijn verplichtingen en kan ik gewoon van quito genieten. Tot zo ver dit verslag, verder heb ik mee gekregen dat er meer mensen zijn aan gekomen bij mij op het hotel. Dus ik ben benieuwd.
Groetjes van uit quito,

Lex Plasmans

P.s. Mocht er iemand mij toch willen berijken mijn nummer is: 0059392876171

  • 04 April 2012 - 22:28

    Piet Plasmans:

    Geniet van de paar vrije dagen die je nog hebt om op adem te komen van de toch wat langere reis van je. Groetjes, Piet.

  • 04 April 2012 - 22:31

    Helma Plasmans:

    NU kan het grote genieten beginnen!!

  • 05 April 2012 - 07:04

    Manon- Activity Int:

    Hoi Lex! Wat een verhaal zeg! Fijn in ieder geval dat je na een heeeeeeele lange reis goed bent aangekomen in Quito! Balen zeg, van de vertraging.. Wat een start van je verblijf! De aanvraag van je visum gaat voor mijn gevoel gesmeerd, gelukkig dat dat wel opschiet :-)
    Geniet nog lekker even van je vrije dagen!! Groetjes uit Enschede, Manon - Activity International

  • 05 April 2012 - 07:37

    Mariet En Peter:

    Hoi Lex,
    Geweldige start!We genieten in het brave Diessen mee. Is het lekker weer?

    Groetjes en veel succes.
    Mariet.

  • 05 April 2012 - 15:24

    Jeannette, Didam:

    Ha die Lex,

    Wat een avonturen al, zo aan het begin van je reis. Maar je hebt er je, zo te lezen, prima doorheen geslagen. We zijn trots op je!! Maar met deze spannende verhalen zorg je er wel voor dat iedereen benieuwd blijft naar een volgend verslag.
    Groeten,

    jeannette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lex

Actief sinds 26 April 2011
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 40897

Voorgaande reizen:

02 April 2012 - 25 September 2012

Stage GVI Ecuador

03 Mei 2011 - 08 Juli 2011

Stage Evenstad Noorwegen

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: